۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۲۰

معاونان وزیر و چهره‌های مطبوعاتی در میان تقدیری‌های جشنواره قرآنی آیات

معاونان وزیر و چهره‌های مطبوعاتی در میان تقدیری‌های جشنواره قرآنی آیات

دومین جشنواره جلوه‌های قرآنی آیات در آئینه نشریات مکتوب برگزیدگان خود را در تالار مجموعه برج آزادی شناخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جشنواره جلوه‌های قرآنی آیات در آئینه نشریات مکتوب شب گذشته، شنبه 19 اسفند، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزیدگان خود را شناخت.

بر اساس آراء هیئت داوران این جشنواره و در بخش مقاله، سیدمحسن امین از نشریه وحی، محسن میر‌باقری از نیم‌سال‌نامه مطالعات قرآنی و حدیث و مرضیه ابوالحسنی از خبرگزاری شبستان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در بخش شعر نیز علیرضا قزوه و علی فردوسی نفرات اول و دوم را به نام خود ثبت کردند و جشنواره برگزیده‌ای در رتبه سوم نداشت.

در بخش عکس، نقی‌خوش خلق، حمید موقر و علی محمدی نفرات اول تا سوم را به نام خود ثبت کردند و  در بخش داستان هم کبری بابایی، احمد صادقی و مریم قاسم احمد رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در بخش خبر، زهره سعیدی خبرنگار روزنامه ایران اول شد، لیلا محمدی از خبرگزاری ایکنا رتبه دوم را به دست آورد و حمید نورشمسی از خبرگزاری مهر عنوان سوم این بخش را مال خود کرد.

این جشنواره همچنین خبرگزاری ایکنا را به عنوان خبرگزاری برتر، شبکه رادیویی قرآن را به عنوان شبکه برتر رادیویی و شبکه قرآن و معارف سیما را به عنوان شبکه برتر تلویزیونی معرفی کرد.

همچنین علی اکرمی، تهیه‌کننده برنامه «اسراء» به عنوان بهترین‌ برنامه‌ساز تلویزیونی انتخاب شد و مونا توسلی و منیژه جوادی، تهیه‌کنندگان برنامه «ضحی» رتبه دوم بخش بهترین برنامه تلویزیونی را از آن خود کردند و زهرا چخماقی از باشگاه خبرنگاران جوان برای تهیه برنامه گزارش خبری از برنامه «درس‌هایی از قرآن» سوم شد.

همچنین پایگاه خبری افکارنیوز به عنوان پایگاه خبری برتر معرفی شد و در بخش مطبوعات نیز هیچ نشریه‌ای حائز رتبه برگزیده نشد.

این جشنواره همچنین در بخش ویژه‌ای از قرآن‌یاران شامل افراد و موسساتی که در ترویج فرهنگ قرآنی تلاش داشته‌اند، قدردانی کرد. در میان این برگزیدگان افرادی چون حجت‌الاسلام راستگو، وحید غفران‌نیا (خردسال‌ترین قاری کشور)، سیدحمید حسینی، لاله افتخاری (نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی)، سعید مقیسه (مدیر شبکه تهران)، مجید امیدی شهرکی (مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی)، رحیم خاکی (مدیرعامل سابق خبرگزاری ایکنا)، سیدنظام‌الدین موسوی (مدیرعامل خبرگزاری فارس)، وحید صدوقی (مدیرعامل همراه اول)، بیژن مقدم (مدیرمسئول روزنامه جام جم)، حسین شریعتمداری (مدیرمسئول روزنامه کیهان)، مرتضی نبوی (مدیرمسئول روزنامه رسالت)، علی اسماعیلی (سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، ابراهیم بهاری، حمید شاه‌آبادی (معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)و جمعی از مدیران کانون‌های برتر تبلیغاتی حضور داشتند.

کد خبر 2015235

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha